Lemmer 12 juni 2022.

De halve finale tussen VV Lemmer en S.V. Hoogersmilde is gewonnen door de mannen uit Hoogersmilde.

Na een ruststand van 0-2, doelpunten van Gijs van Aken en Robin Hatzmann, werd het uiteindelijk 0-3 door een doelpunt van Marko Bultstra.

Trainer Jan Hollander kan het team opmaken voor de finale tegen De Sweach voor een plaats in de 4e klasse.

De wedstrijd wordt op neutraal terrein gehouden waar is op dit moment nog niet bekend. In de loop van de week zal dit bekend worden.

Het beloofd een mooi weekend te worden volgende week. Op zaterdag de Finale van de Midden-Drenthe Zomercup en feest voor 75 jarig bestaan van voetbal in Hoogersmilde met een grandioos feest op het sportpark met optredens van Wieger (smildeger roet), Rick en Romana,  Boerenrock groep Mama Maffia en DJ's op een spectaculaire Party Trailer.

En dan Zondag de finale van de nacompetitie van ons eerste elftal.

Wij verwachten dan ook veel belangstelling van onze supporters om onze vereniging te steunen.

De weersvoorspellingen zijn uitstekend  en de entree is   GRATIS.

Slagerij Hoogeveen zorgt voor Broodjes Hamburger en Braadworst.

De vrijwilligers van S.V. Hoogersmilde staan voor U klaar, laten wij er een mooi feest van maken met elkaar.

Tot volgend weekend.

S.V. Hoogersmilde.

(p.s. U kunt ons volgen op Facebook daar komt het volledige programma op te staan)