De kantine commissie is druk bezig geweest om de kantine een andere uitstraling te geven.

Zaterdagavond bij de oefenwedstrijd van het eerste tegen HHComb. kan iedereen komen kijken hoe het eruit ziet. (aanvang 19.30 uur)

Het is nog niet helemaal klaar maar het ziet er goed uit.

Wij willen iedereen bedanken die meegeholpen heeft. Speciaal Jan Vredeveld en Simon Trul voor de technische zaken. Verder de groenploeg en de leden Sanne Dijkstra, Ronald Trul , Mischa Vredeveld en natuurlijk de leden van de kantine commissie.(Arno Westerhof, Bart Bruins, Albertje aan het Rot, Monique Dijkstra, Harma Talen, Ronald Vredeveld, Arjan Boer en Richard Vredeveld.)

Nieuw is het Rad van Fortuin, dit gaan we regelmatig draaien,  en een draaitafel met lichteffecten  waar een DJ zijn kunsten op kan vertonen, zodat de sfeer in de kantine verhoogd wordt ook voor de toeschouwers na de wedstrijden.

Al met al een andere uitstraling in de kantine, dus kom alvast kijken zaterdagavond en waag een gokje met het rad van fortuin voor mooie prijzen.

De kantine commissie.