Welzijnwerk Midden Drenthe bied ons als vereniging Workshop “Lang leve de sportouder” aan.

Ouders langs de lijn, ze vormen een issue bij alle sporten. Ouders lijken soms te veel ingesteld op winnen en hebben daardoor een verkeerde impact op het sportplezier van hun kind en op de sfeer rondom wedstrijden. Terwijl we weten, dat een positief ondersteunende ouder juist enorm kan bijdragen aan de sportbeleving van het kind en het verenigingsleven.

In de twee uur durende workshop wordt er in op gegaan het sportplezier van kinderen en de rol die ouders daarin spelen . Samen proberen we de vraag “Wat kan er verwacht worden van de ouders langs de zijlijn?” te beantwoorden.

Tijdens de workshop komen de volgende thema’s aan bod:

• Sportplezier voor kinderen
  • Onze eigen emoties
  • Positief benaderen
  • Effectief complimenteren

Deze workshop wordt gegeven door professioneel workshopleider.

Heeft u vragen of wilt u zich hiervoor aanmelden, dan hoor ik het graag

Izabela Blaauw