Voor de kampioenswedstrijd van GOMOS uit Norg komt RTV Drenthe zondag opnames maken voor het TV programma “Onze Club”.

Zondag 4 mei speelt S.V. Hoogersmilde tegen GOMOS, GOMOS kan kampioen worden als ze winnen. S.V. Hoogersmilde heeft de uit wedstrijd in Norg gewonnen, dus een gemakkelijke klus zal het zeker niet worden voor de spelers uit Norg. Dat is zeker ook opgevallen bij RTV Drenthe en daarom willen zij een verslag maken van deze belangrijke wedstrijd in de vierde klasse. Dat Hoogersmilde de tegenstanders bovenin moeilijk kan maken hebben ze deze competitie wel bewezen, vorige week nog hebben ze Stânfries alle illusies ontnomen voor het kampioenschap, door in Appelscha met 4-4 gelijk te spelen. Dat Hoogersmilde zelf niet mee strijd om de eerste plaats ligt in het feit dat tegen de onder aanstaande clubs onnodig werd verloren.

Kom zondag naar Hoogersmilde onze jongens verdienen ook jullie aandacht, wij verwachten uit Norg veel supporters om hun club te steunen om kampioen te worden.