Nadat handbal dames 1 kampioen geworden zijn, hebben de volleybal dames recreanten 1 ook de eerste plaats bereikt.

Met twee punten voorsprong op nummer 2 zijn de dames aan hun laatste wedstrijd begonnen. Zouden zij deze wedstrijd verliezen dan waren ze de eerste plaats kwijt. Gelukkig hebben volleybalsters de zenuwen in bedwang kunnen houden en misschien niet de beste wedstrijd gespeld, maar toch met 2-1 gewonnen en zo het kampioenschap bezegeld. Na de afloop hebben de dames een mooie bos bloemen van de vereniging aangeboden gekregen wat een leuke verrassing was.

Dames 1 hebben het hele seizoen met blessureleed te maken gehad en daardoor speelsters moeten missen. Gelukkig waren er dames van het tweede team bereid regelmatig in te vallen waar het eerste team erg dankbaar voor is.

Volgend seizoen de eerste klasse. Succes.